Linka tísňového volání 112 v režii VÍTKOVICE IT SOLUTIONS na kongresu Rescue Forum v Žilině 10–11. 10. 2013.

21.11.2013 - Zástupci společnosti VÍTKOVICE IT SOLUTIONS prezentovali na kongresu Rescue Forum v Žilině ve dnech 10–11.10.2013, praktické zkušenosti s provozem linky tísňového volání v České republice. Letošní ročník setkání profesionálů složek integrovaného záchranného systému Slovenské republiky, byl věnován lince tísňového volání 112.

rescue forum"Na stánku jsme prezentovali celou platformu našeho řešení. Představili jsme dispečerské pracoviště pro příjem 112, aplikaci pro záchrannou zdravotní službu, systém C3M pro krizové řízení a taky systém E-Call, tedy automatizovaný příjem volání z vozidla v případě dopravní nehody," vyjmenovává Petr Mikunda, obchodní manažer VÍTKOVICE IT SOLUTIONS.

Odborníci z vítkovické skupiny zaujali své klienty také konkrétními scénáři, na kterých názorně vysvětlovali vlastní řešení z hlediska integrovaného záchranného systému - jak zachránit horolezce, jak reagovat při dopravní nehodě na dálnici nebo jak řešit nebezpečné přívalové deště. "Další spolupráce se rýsuje především v možnostech dodávek našich aplikací pro Zdravotní záchrannou službu Slovenské republiky. Její zástupci proto přijedou v listopadu 2013 k nám na další předváděcí akci," doplňuje Rostislav Hlosta z VÍTKOVICE IT SOLUTIONS.

Webové stránky kongresu: RESCUE FORUM 112.

Ilustrační VIDEO z akce.

zzs